Tuesday, March 8, 2011

TRANSFORMASI

Pagi tadi gua bangun sebagai seorang yang baru. Seorang yang satu lagi. Setelah transformasi. Terasa ada mantap sedikit. Nak memacu kenderaan dua roda pun rasa lebih berkeyakinan. Selitan sebatang nikotina diantara dua bibir mulus sudah cukup untuk melengkapkan imej gua selaku pria terhebat bak kata gadis yang namanya tidak mahu disiarkan.

Dari tempat parking gua dah perasan gua sedang diperhatikan oleh segerombolan gadis. Disebabkan situasi ni sudah menjadi rutin yang gua tempuh setiap hari, maka gua tak ambil port sangat. Ada juga beberapa orang gadis yang agak berani cuba bermain mata dengan gua. Demi tak ingin menghampakan perasaan mereka, gua lontarkan sekuntum senyuman. Ahhhhhhh. Serentak mereka semua bersuara seakan orgasm lalu menjerit histeria.

Selepas itu gua meneruskan perjalanan sambil menyeka rambut fesyen terbaru gua.


Iklan membaca amalan kita (model :pipit)

1 comment: