Saturday, May 2, 2009

KORANG R LOSER!!!!!!!!

Tengahari tadi aku keluar rumah dengan satu misi. Makan. Bangun tidur je perut aku dah menjerit-jerit minta diisi. Lepas mandi aku kenakan sehelai jeans lusuh untuk menutupi kemaluan aku. Sapu deodorant sikit kat ketiak bagi wangi pastu aku sarung sehelai tshirt kaler putih. Aku suka pakai baju tu sebab best. Baju tu fit sikit. Menonjolkan badan aku yang katang dan muscle yang berketul-ketul. Nampak elegen gaya lelaki maskulin.

Aku turun bawah dengan hati yang girang. Masa kat tangga aku bersilisih dengan seorang mak cik. Aku lontarkan sekuntum senyuman sambil aku ketepi sikit bagi dia jalan dulu. Dia mencebik bibir sambil buat muka bengis.
“tepi la sikit aku nak lalu ni. Kuang ajar punye budak” tak pasal aku kena sound.
Aku ternganga kejap. Aku dah buat baik pun kena sound jugak. Apa salah aku. Tak nak mengeruhkan keadaan aku terus blah.

Sampai kedai semua orang pandang aku dengan muka tak puas hati. Siap tunjuk-tunjuk penumbuk. Aku try usha zip seluar mana tahu burung punai aku nak keluar terbang. Dah zip. Apehal ni. Apa salah aku. Lantak r aku buat bodoh. Time nak ambik nasik tokey kedai jerit kat aku.

“nasik abis.ko gi makan kedai lain!!!” padahal nasik banyak lagi.

Aku tak puas hati. Kenapa aku diperlaku begini. Ape salah aku. Setahu aku, aku tak pernah buat kacau kat sini. Kalau aku buat salah cakap r jangan layan aku macam ni. Aku dah tak tahan. Aku sound pak cik tu.

“apa salah saya?salah ke kalau saya pakai kasut Gombak?”

Pastu ramai-ramai gelakkan aku. Kutuk-kutuk aku sambil tunjuk-tunjuk jari tengah.

“LOOSSSSSSEEEEEEEEERRRRRR!!!!!!!!!!!!” diorang jerit kat aku beramai-ramai sambil gelak-gelak jahat.

Salah ke time One in a Million semalam aku sokong Esther dan bukannya Tomok seperti diorang. Aku tak kira. Bagi aku Esther tetap juara. Korang r loser!!!!!

1 comment:

  1. mmg diaorg looser..actually dulu masa Tomok ngan New Boyz nape tak minat, benci tomok. And now baru nak kecoh2 suka tomok.WTF!!.

    P/S: ME, x minat langsung Tomok. Maaf Tomok.

    ReplyDelete