Wednesday, May 13, 2009

JATUH CINTA LAGI

tengahari tadi gua dengan berat hati melangkah kaki meninggalkan pulau pinang. hati gua menangis meronta-ronta. mata gua berkaca. kaki gua terasa berat. lubang dubur gua kembang kempis. gua tak sanggup menghadapi perpisahan ini. bibir gua terukir senyuman pahit buat teman gua yang belum balik.

kat tiket tulis bas gua gerak pukul1. tapi gua sampai stesen bas awal 20minit. gua tak sanggup kena tinggal ngan bas lagi. cukup lah sekali. matahari terpacak kat atas kepala. peluh jantan betina mula membasahi kulit gebu gua. seksi. cukup memberahikan.

tengah gua lepak tunggu bas tiba-tiba gua terpandang satu susuk yang membuat jantung gua berdegup kencang. cukup kencang sehingga jantung gua beralih 5cm dari tempat asal. tinggi, kulit gebu, mata sepet sikit, bibir munggil, hidung mancung, ada lesung pipit, rambut paras bahu merah-merah sikit. 99% perfect girl. gua mula bermonolog. "hai kamu nampak menarik. boleh kita bertukar nombor telefon?". kesedihan gua dah hilang. gua ukir sekuntum senyuman paling manis buat sang gadis. dia tertunduk malu. hidung gua berdarah.

gua usha dia lama. tiba-tiba dia melambai kearah gua. bulu ketiak gua meremang. dia datang kearah gua. gua menggelabah. rasa nak terkucil. dada gua sesak. dia semakin dekat. tapi matanya bukan kearah gua. tapi kepada gadis sebelah gua. kecewa. tak pe ada can lagi. gua mesti tegur dia. mesti. gua pasti dia dijadikan Tuhan untuk gua. dia terpacak depan member dia tepi gua. gua menggeletar.

"ngoreb konrem wermen pargem sempren"
oh tidak!!! bahasa apa ni??? apa yang mereka bicarakan??? hati gua patah lagi...

3 comments:

  1. ngorat je r bro haha

    ReplyDelete
  2. bahasa bukan penghalang. mungkin cuma penyemak di tengah jalan. haha..

    nota kuku kaki: anda mengidamkan gadis bermata sepet rupanya. ^_^

    ReplyDelete
  3. hehehe... betul tuh pria terhebat... bahase bukan penghalang..

    **kenapa aku bg komen tah pape ni..**

    ReplyDelete