Wednesday, June 9, 2010

ENTRI PUKUL 3 PAGI LEBIH KURANG

gua dah penat la brader n sista. gua ingat nak berenti dah. tapi bila gua pikir dengan jiwa yang tenang sambil sedut tar gua rasa sayang pula. perjalanan gua dah boleh dikatakan dah separuh dah. ada masa gua rasa suka gila babi la sial. ada masa gua rasa malas. menyampah pun ada. part ni yang gua tak berapa gemar. part ni juga la yang buat gua rasa nak berenti. bila dah sampai part ni, gua tarik keluar tar yang berbentuk silinder, gua bakar. sambil tu gua motivasi diri gua.

"sabar brader, perjalanan kita tinggal separuh lagi.."

tengok la seminggu dua lagi. kalau macam ni jugak gaya nya, gua ingat nak berenti dah. kali ni betul-betul. tak ada seken can dah. gua tak nak seksa jasad dan jiwa sanubari gua lagi. letihhhhhhh!!!!

5 comments:

  1. follow aku..aku follow mu doh

    ReplyDelete
  2. wei deri mu folow aku..aku folow mu doh

    ReplyDelete
  3. ala..napa neh??apa yg separuh jalan dah???aiya..

    ReplyDelete
  4. =) : tak payah la smpai komen 2kali cik senyum..

    qishie : biasa la masalah orang kacak..

    HonEyBuNNy : ada la..tunggu..

    ReplyDelete