Saturday, September 19, 2009

ENTRI HARI RAYA

gua bukak belog orang tu ada entri selamat hari raya. bukak belog orang ni ada entri selamat hari raya. giler tak cool kalu gua tak tulis entri selamat hari raya. di sebabkan nak mengikut trend, gua pun nak tulis gak la. dikesempatan ni gua ingin mengucapkan selamat ari raya kepada saudara serta saudari setahun hanya sekali merayakan hari yang mulia ini. tanpa kusedari air mataku mengalir. oooo balik kampung. selamat ari sabtu...


nota kaki : sapa punya kad raya ntah..

8 comments:

  1. x dop duit ker copy kad raya oram lain??

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raye.hehehe

    cntik kad kawen.ehh x x..kad raye..

    ReplyDelete
  3. nak tulis biar ikhlas...bukan sekadar ikot trend,eceh...(^_^)

    ReplyDelete
  4. orked : gile hape gua nak kawen skang ekeke

    eyman : kad pree

    tfaa : mesti la cntik di ari bahagia ekeke

    honey : selamat ari ahad

    dja : selamat ari-ari

    itsaboutme4you2know : xtulis kang org ckp xpose ekeke

    ReplyDelete
  5. aku nak komen lg cko aku suke blog ko!

    ReplyDelete