Friday, August 14, 2009

HAPE CERITA KEPALA KUSUT

awek gua buat hal lagi. cilakak!!!



sampai-sampai je rabu aritu awek gua tak bernyawa. tapi nadi ada lagik. kepala gua start kusut. adoyai duit lagik. gua calling-calling member gua yang reti nak operate awek gua. kang tak dela gua sampai jual body nak bayar kos operate kat spital. member gua datang. check-check nadi, check-check jantung, check-check dalam baju!! cilakak!!

awek gua cedera parah. kiwak kena bawak gi spital gak. kopak gua camni. makan pasir r jawabnya lepas ni. gua bawak gi spital. doktor amik kapak. belah dada. isi terburai. tu kena tukar. ni kena buang. tu da longgar. ni da tak jalan. ahhh sudah. sah makan pasir lepas ni. babi!!!



nota kaki : gua ngah cari sape-sape nak beli gua ni. janji bayar cash. gua sanggup wat pape untuk awek gua. apa saje untuk mu....

5 comments:

  1. nak tolong lelong kat downtown?? =p

    ReplyDelete
  2. rilek r..dr kecik sMPAI besar mn ad prob x pnah settle..lmbat atau cepat jer..yg pasti,akn settle..bnyk2 berdoa..

    ReplyDelete
  3. gua bid rm5!!!!hahah

    ReplyDelete