Saturday, June 20, 2009

TAIP DAN PELUH

jari jemari mulus gua semakin laju menari-nari diatas papan kekunci itu. pantas. kekadang perkataan yang gua taip terlebih huruf dan kekadang terkurang huruf. so gua kena beksepes dan tambah mana yang kurang buang mana yang lebih. gua akui kursus networking yang gua join hari tu banyak mengimprove kadar kelajuan taipan gua.

gua semakin laju menaip. peluh jantan betina mula berjejeran didahi licin dan lurah sixpack gua lalu gugur keatas papan kekunci seperti gugurnya bunga cinta. sesekali mata gua melirik ke arah jam yang terletak disebelah bawah penjuru kanan skrin. peluh dan kadar menaip gua mula bergerak pada kelajuan yang sama. laju. basah. lekit.

gua bukan mengejar masa. bahkan gua punya cukup masa. gua bukan dikejar atau diburu. gua juga bukan sedang mengejar atau memburu. jauh sekali ingin melepaskan hajat. gua cuma...gua cuma panasssssss!!! syial punya cc kipas tak rasa apa pon!!! berpeluh-peluh ketiak gua!!! jangan harap gua nak datang sini lagi!!! babi!!! haktuihhh!!!!

3 comments:

  1. huish, sampai berpeluh ketiak. nanti capiqa belikan rexona for men. hehe..

    chill! ^_^

    ReplyDelete
  2. weh..cmne nk tawwk pic kt blog?

    ReplyDelete