Thursday, June 4, 2009

PLEASE JANGAN KACAU I LAGI

kejap-kejap gua tersengih. kejap-kejap gua tersengih lagi. susunan huruf yang membentuk perkataan dan susunan perkataan yang membentuk ayat dari buku berjodol 'kacip' itu gua teliti satu persatu. santai tapi meresap kata seorang teman. gua setuju.

tit....tit....tit....

syial. tak boleh tengok gua senang ade je yang nak mengacau.mood membaca gua terus hilang. gua turun bawah lepak tengok tv. bosan. tak ade cerita best. macam aram. gua masuk bilik. sambung baca kacip.

tit....tit....tit....

dia kacau gua lagi. syial. tapi gua tahan nafsu amarah gua. gua baca lagi. tapi dah tak meresap dalam kepala gua.

tit....tit....tit....

dia kacau lagi. darah gua mendidih. kacip gua hempas kelantai.

"anak haram punya kelkatu!!tau la muka aku ada cahaya(nur) tak payah la ko nak main-main kat muka aku!! kiwak!! lancau!!!".

nota kaki : malam tu rumah gua kena serang ngan kelkatu.

1 comment:

  1. ade cahaya? haha. kalimantang eh

    ReplyDelete