Saturday, December 4, 2010

LELAKI MISTERI

"hidup ini kena ada anjakan paradigma"

ringkas dan padat motto hidup gua sesuai dengan tuntutan sebagai seorang warga satu malaysia. sebagai seorang jejaka yang gemarkan cabaran, gua sentiasa meneroka sesuatu yang baru dan mempunyai kelainanan.

hidup gua sekarang boleh diklasifikasikan sebagai agak sibuk. terma sibuk ni hanya gua gunakan apabila gua tidak berkesempatan untuk melawat laman sosial. ya dan sekarang perkara tersebut berlaku lagi.

gua sekarang sibuk bekerja disalah sebuah pusat keriangan terkemuka di negara satu malaysia. tugas gua menuntut gua untuk berkelakuan bengis dan sasa. manakala tugas sampingan adalah seni bermain kad. ok mengusha gadis koboi berskirt merah pendek sehingga menampakkan paha yang putih mulus juga merupakan tugas gua.


disebabkan gambar gua terlalu 25SG maka gua taruk gambar member gua je. dia ni kira anak buah gua.


dah cukup ilmu datang cari gua dekat sini.

nota kaki : gambar gadis koboi tidak dapat disiarkan kerana boleh membangkitkan nafsu syahwat pembaca.

No comments:

Post a Comment